واسه امشب..
 
یک شنبه 11 اسفند 1392برچسب:, :: 1:26 ::  نويسنده : mehdi

یک فنجان عشق..

یک نخ مهربانی..

یک پیک محبت..

چند ورق خاطره خوب..

همینا واسه خوب بودن حال امشبم کافی هستن..

((خسته ام از خستگی هام))



نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت12:47---13 اسفند 1392
ok من نظر مو گفتم؛سوء تفاهمم نشد..

صبا
ساعت14:33---12 اسفند 1392
بنظرم یه نفر باشه..از همه اینا بهتره..
پاسخ:سوء تفاهم شده هااا انگار:)) من اهل هیچکدومش نیستم..فقط یه سمبل و ظرف واسه اونایی که بالا گفتم بودش..همین.. ولی جای خوبش یا بدش اینجاس که اون یه نفرم نیست خخخخخخخخخخخ..


㋡ےِ נُختَړ כּِیسـ ـ ـآכּ سَـ♔ــوآر㋡
ساعت0:05---12 اسفند 1392
ی وقتایی هس که دیه هیچی حال ادمو خوب نمیکنه
پاسخ:هعییی چی بگم آپجی:))


㋡ےِ נُختَړ כּِیسـ ـ ـآכּ سَـ♔ــوآر㋡
ساعت0:05---12 اسفند 1392
آپم دادااااااااااااااااااااااااااا اشی
پاسخ:


hadi
ساعت23:56---11 اسفند 1392
سلام.

دذاش خوبی؟

چه خبر ..

چی کار میکنی....

داش ما نوکرت هستیم...
پاسخ:سلامم دادا چاکرتم:)) مرسی دلتنگت بودم کجا بودی:))


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: